Zacuti cloveka v sebi in ob sebi. Deluj. Deluj odgovorno in socutno.

nedelja, 13. november 2011

vrednote...

Vrednote se delno spreminjajo glede na prostor in cas. Razlicne druzbene ureditve lestvico vrednot postavljajo v skladu z razvojem, ki je oblikoval druzbo tako, kot ta trenutek je.
Verjamem, da obstajajo neke temeljne vrednote, katerih vrednost naj bi kotirala visoko na lestvici vsake druzbe definiranega sistema.
Ce delujem v skladu s temeljnimi vrednotami, mi ni vseeno, kaj se dogaja s svetom okrog mene. Moje oci se ne ustavijo le na blescecih napisih in neonskih reklamah, moj pogled predre skozi kopreno presezkov, trendov...
Poskusam videti cloveka v tebi.
Ne zanima me tvoj life style, tvoja sluzba, ne zanima me, ce zivis v vili ali samskem domu.
Ne zanima me, ce si bel, rumen, crn ali rdec.
Poskusam le videti cloveka v tebi.
Vcasih mi to uspe.
Vcasih ne.

Rad bi se pogovarjal s teboj, te vprasal kako si.
Rad bi slisal cloveka v tebi, brez maske, brez sminke.
Rad bi prisluhnil tvojemu mnenju, ker je pomembno, kaj mislis.
Spet vcasih mi to uspe in vcasih ne.

Tiste trenutke, ko mi uspe obcutke, misli in delovanje pripeljati v isto ravnino pozornosti, je svet tak, kot mora biti. Le Univerzalne vrednote so tiste, ki stejejo.

Zato ti pravim:
Pridi 27.11.11,11.00 na Kongresni trg v Ljubljani.
Prinesi s seboj blazino za jogo.
Vsi, ki bomo tam, bomo s svojo priblizno 40 minutno prakso svetu sporocili preprosto misel.

Cuti.Misli.Deluj.
Zacuti cloveka v sebi.
Deluj.
Deluj odgovorno in socutno.

Dogodek bo potekal v tisini.