Zacuti cloveka v sebi in ob sebi. Deluj. Deluj odgovorno in socutno.

četrtek, 3. november 2011

peripetije s prijavo dogodka

Dopoldne sem, vesel da sem dogodek uspesno prijavil na policiji,kaj hitro zatem,ko sem zapustil stavbo na Trdinovi, prejel klic dezurne policistke. Vodja jo je namrec razumel, da ne gre za shod, temvec za prireditev kot promocija joge, drustva ali studia. Ker za prireditev potrebujes dovoljenje MOLa kot lastnika parcele...Vrnil sem se nazaj in si 'izboril' pogovor z njim osebno. Moram ga pohvaliti, kajti ko sem mu razlozil, da je nasa praksa 27.11.011 sporocilo in ne le praksa,me je hitro razumel. Dodatno pa je k prijavi zelel se potrdilo MOLa, da bo cetrtna skupnost obvescena o dogodku. In ker sem samega sebe prijavil kot prijavljitelja, odgovorno osebo in reditelja, je od mene zahteval se, da poiscem vodjo rediteljev,ki bo med samo jogijsko druzbeno intervencijo stal ob strani s pomocnikom in nadziral samo dogajanje.
Na MOLu sem zadevo hitro uredil,ju3 pa me caka se en obisk policijske postaje na Trdinovi, da dodamo se vodjo rediteljev...
Moja zagotovila,da jogijska praksa nikakor ni agresivna zal niso zadostovala...
Gremo naprej!

CUTI.MISLI.DELUJ.